do kasy suma: 0,00 zł
Wymiana / Zwrot / Reklamacja

  

WYMIANA PRODUKTU - NIE PONOSISZ KOSZTÓW WYSYŁKI

Jak wymienić - Krok po kroku


 

Pobierz i wypełnij formularz wymiany
Dołącz paragon/fakturę jeżeli wymieniasz na inny produkt
Spakuj starannie produkty.

Wyślij przesyłkę z paczkomatu za pomocą
Szybkich Zwrotów InPost

W trakcie nadawania paczki ze zwrotem do nas
nie ponosisz żadnych opłat

Złóż i opłać nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu.

W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić.

Prosimy o dopisek „Wymiana towaru” w uwagach do zamówienia.

Pieniądze wraz z poniesionym kosztem nowej wysyłki (jeżeli taki miał miejsce) zwrócimy Ci niezwłocznie.
Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki

 

Uwaga! Koszty wysyłki w obie strony pokryjemy tylko jeśli nowe zamówienie zostanie z góry opłacone (Przelew natychmiastowy, karty płatnicze, BLIK, Google pay) - Nie zwracamy kosztów przesyłki nadanej innym sposobem niż Szybkie Zwroty InPost.

 

Regulamin wymiany


1) Klient ma prawo wymienić towar zakupiony w sklepie shouldbe.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki.
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty. Produkt należy odesłać z paczkomatu za pomocą usługi Szybkie Zwroty InPost - Podczas nadawania przesyłki klient nie ponosi żadnych kosztów.
3) Do paczki należy dołączyć wszelkie akcesoria, a także wypełniony formularz wymiany i oryginalny dokument zakupu (jeżeli produkt wymieniany jest na inny produkt - jeżeli wymiana dotyczy tego samego modelu, nie ma konieczności załączania dokumentu zakupu)
4) Nowe zamówienie należy z góry opłacić. W uwagach do zamówienia należy wpisać „Wymiana towaru”
5) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz wysłaniu przez nas nowego zamówienia, w ciągu kliku dni (najpóźniej w ciągu 14 dni) zwrócimy klientowi następującą kwotę:
Wartość zwracanego produktu (zgodnie z wystawionym dokumentem sprzedaży) + Koszt wysyłki nowego produktu, jeżeli został on poniesiony przez klienta.
6) W razie niedostosowania się do jakiegokolwiek punktu regulaminu produkt wróci do klienta na jego koszt.
7) Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.     

 

 

 

ZWROT

Jak zwrócić  - Krok po kroku


 

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu.
Dołącz paragon/fakturę.

Spakuj starannie produkty.

Wyślij przesyłkę za pomocą
Szybkich Zwrotów InPost

lub samodzielnie na adres:
Should Be - Kameleon (PH Auchan)
ul. Francuska 6,
55-040 Bielany Wrocławskie 
Tel. 71 780 92 55

(Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowy)

Pieniądze zwrócimy Ci niezwłocznie.
Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki

 

Przesyłkę możesz nadać z dowolnego paczkomatu korzystając z Szybkich Zwrotów InPost (zobacz jak nadać paczkę) 

 

Regulamin zwrotów


1) Klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie shouldbe.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki. 
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty. Produkt należy odesłać na własny koszt kurierem lub paczka pocztową, z wszelkimi akcesoriami w paczce, a także wypełnionym formularzem zwrotu i oryginalnym dokumentem zakupu.
3) Aby zwrócić towar należy wysłać go na adres: Should Be -Kameleon (PH Auchan), ul. Francuska 6, 55-040 Bielany Wrocławskie
4) W razie niedostosowania się do regulaminu produkt wróci do klienta na jego koszt.
5) Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6) Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.  

 

 

 

REKLAMACJA

Jak zareklamować produkt - Krok po kroku


 

Pobierz i wypełnij formularz reklamacji 
Dołącz paragon/fakturę.

Spakuj starannie produkty.

Wyślij przesyłkę na adres:

Should Be - Kameleon (PH Auchan)
ul. Francuska 6,
55-040 Bielany Wrocławskie 
Tel. 71 780 92 55

(Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowy)

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamacje i poinformujemy
Cię mailowo.

Przesyłkę możesz nadać z dowolnego paczkomatu korzystając z Szybkich Zwrotów InPost (zobacz jak nadać paczkę)

 

Uwaga! W celu przyspieszenia procesu reklamacji, prosimy o wcześniejsze wysłanie formularza reklamacji na adres reklamacje@shouldbe.pl. (zdjęcie, skan, lub plik).

W odpowiedzi wskażemy adres wysyłki bezpośrednio do producenta, co znacznie przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.

 

Regulamin reklamacji


1) Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
2) Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
3) Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
4) Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji
5) Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
6) Reklamacji nie podlegają:

  • Naturalne zużywanie się produktu

  • Uszkodzenia mechaniczne

  • Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

  • Odbarwienia

  • Przemoczenia

  • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkanini

7) Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi kupujący.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl