do kasy suma: 0,00 zł
Zwrot / Wymiana / Reklamacja

 

 


 

 

ZWROT

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu.

Podanie nr konta bankowego w formularzu jest niezbędne do zwrotu środków.

Dołącz fakturę.

Spakuj produkty.

Wyślij przesyłkę za pomocą
Szybkich Zwrotów InPost

(Nie ponosisz opłat, kwota 15 zł zostanie odliczona od wartości zwracanego towaru)

lub samodzielnie na adres:
Should Be - Kameleon (PH Auchan)
ul. Francuska 6,
55-040 Bielany Wrocławskie 
Tel. 71 780 92 55

(Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowy)

Pieniądze zwrócimy Ci niezwłocznie.
Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki

 

Regulamin zwrotów


1) Klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie shouldbe.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki. 
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty. Produkt należy odesłać za pomocą usługi Szybkie Zwroty Inpost (kwota 15 zł zostanie odliczona od wartości zwracanego towaru) lub na własny koszt kurierem lub paczka pocztową, z wszelkimi akcesoriami w paczce, a także wypełnionym formularzem zwrotu i oryginalnym dokumentem zakupu.
3) Aby zwrócić towar należy wysłać go na adres: Should Be -Kameleon (PH Auchan), ul. Francuska 6, 55-040 Bielany Wrocławskie
4) W razie niedostosowania się do regulaminu produkt wróci do klienta na jego koszt.
5) Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6) Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.  

 

 

 

 


 

 

 

WYMIANA

Sprawdź dostępność

Sprawdź czy produkt i rozmiar, na który chcesz wymienić, jest aktualnie dostępny.

Wyślij przesyłkę za pomocą
Szybkich Zwrotów InPost

W opisie wpisz:
"Wymiana rozmiaru (...) na rozmiar (...)"

Spakuj produkt.

Na paczce napisz kod nadania od InPost.

Wyślij przesyłkę z Paczkomatu InPost

W Paczkomacie wpisz ten sam kod nadania zwrotu.

W przypadku wymiany nie ponosisz żadnych opłat

Oczekuj na swoje nowe zamówienie

Uwaga:

Jeżeli wymieniasz na inny produkt, dołącz paragon/fakturę.

Wymieniasz na tańszy lub droższy produkt? (zobacz więcej informacji)  

 

Regulamin wymiany


1) Klient ma prawo wymienić towar zakupiony w sklepie shouldbe.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki.
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty. Produkt należy odesłać z paczkomatu za pomocą usługi Szybkie Zwroty InPost - Podczas nadawania przesyłki klient nie ponosi żadnych kosztów.
3) Do paczki należy dołączyć wszelkie akcesoria, a także oryginalny dokument zakupu (jeżeli produkt wymieniany jest na inny produkt - jeżeli wymiana dotyczy tego samego modelu, nie ma konieczności załączania dokumentu zakupu)
4) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz wysłaniu przez nas nowego zamówienia, w ciągu kliku dni (najpóźniej w ciągu 14 dni) zwrócimy klientowi różnice w kwocie, jeżeli nowy produkt jest tańszy. Jeżeli nowy produkt jest droższy, wyślemy go przesyłką pobraniową, a różnice w kwocie klient zapłaci kurierowi przy odbiorze przesyłki.
6) W razie niedostosowania się do jakiegokolwiek punktu regulaminu produkt wróci do klienta na jego koszt.
7) Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.     

 

 

 


 

  REKLAMACJA
Pobierz i wypełnij formularz reklamacji 
Dołącz paragon/fakturę.

Spakuj starannie produkty.

Wyślij przesyłkę na adres:

Should Be - Kameleon (PH Auchan)
ul. Francuska 6,
55-040 Bielany Wrocławskie 
Tel. 71 780 92 55

(Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowy)

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamacje i poinformujemy
Cię mailowo.

 

Uwaga! W celu przyspieszenia procesu reklamacji, prosimy o wcześniejsze wysłanie formularza reklamacji na adres reklamacje@shouldbe.pl. (zdjęcie, skan, lub plik).

W odpowiedzi wskażemy adres wysyłki bezpośrednio do producenta, co znacznie przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.

 

Regulamin reklamacji


1) Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
2) Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
3) Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
4) Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji
5) Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
6) Reklamacji nie podlegają:

  • Naturalne zużywanie się produktu

  • Uszkodzenia mechaniczne

  • Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

  • Odbarwienia

  • Przemoczenia

  • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkanini

7) Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi kupujący.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl